Die Excel Spreadsheet Van My Amerikaanse - Beurs Stelsel


Die Excel spreadsheet van my Amerikaanse-beurs stelsel Jim Makos 2010/05/01 Hierdie week het ek begin handel die Amerikaanse markte en spesifiek die aandele van SP500. Ek geskep 'n Excel spreiblad waar ek hou van die aandele ek koop of verkoop volgens my aanlyn handel stelsel. Ek moet erken dat die avontuur baie goed en het begin bo my verwagtinge, gegee dat dit die eerste keer dat ek aanlyn handel die VSA aandelebeurs. Ten tyde van die skryf, ek nie hou 'n voorraad. Die Excel sigblad bestaan ​​uit 15 of so kolomme, insluitend voorraad naam, koop of verkoop prys, stop verlies limiet prys, aantal aandele, kapitaal op risiko, risiko per handel en P / L. Ek is ook met behulp van die sigblad om ander beduidende statistiese data oor die aanlyn-beurs stelsel soos gemiddelde wen / verlies-verhouding en wen persentasie wat my sal help om in die toekoms die handel stelsel te evalueer bereken. Nou moet ek daarop dat hierdie Excel spreadsheet is nie die eerste een wat ek geskep het met betrekking tot aanlyn handel. In werklikheid is dit is geskep toe ek begin handel die Griekse aandelebeurs. Ek het dieselfde uitleg tot nou toe bewaar, aangesien dit is bewys baie nuttig. Die enigste dinge wat verander het is die kommissie berekening en met kort bestellings, iets wat nie beskikbaar is om my land se aandelebeurs. Vir elke aandelebeurs noudat ek 'n Interaktiewe Brokers kliënt gewees het ek die laken om verskillende oortjies kopieer, sodat ek my prestasie te kyk individueel. In die eerste ry daar is my beskikbaar aanvangskapitaal. Die maksimum risiko per handel word bereken volgens die bedrag van geld. Reg langs dit wat jy kan sien dat ek waag maksimum 1% van die kapitaal per handel. Volgende kom die maand en langs my totale risiko lees 10%. Dit beteken dat 'n geen punt sal ek waag meer as 10% van my kapitaal in alle ambagte gekombineer. Sedert my totale risiko per handel is 1%, mag ek 10 aandele gelyktydig handel, tensy ek beweeg 'n stop verlies. Meer oor dit later. Running risiko is die bedrag geld wat ek waag om al my oop ambagte. Hoewel in hierdie stadium is ek nie hou 'n voorraad (selfs die Amat in die laaste ry), het ek die data op die laaste ry gehou sodat ek kopieer dit na my volgende ambagte. Die eerste voorraad ek verhandel was BMY op Donderdag. Miskien moet ek 'n kolom Datum sluit iewers. Die waarheid is wat ek gedoen het het so 'n kolom maar ek wasnt om gedissiplineerd genoeg is om tred te hou met datums sowel hou! In elk geval, het ek BMY op 24,36 en gedefinieer my stop verlies by 24,00. Die sigblad dan gevul in die 8220; Risiko / Share8221 ;, 8220; Shares8221; en 8220; Buy8221; selle, wat aandui dat ek 278 aandele moet koop teen 24,36. By die ingang toe 24,00 as 8220; Nuwe Stop Loss8221 ;, sou die geld op die spel te lees 100, wat beteken dat as ek was om die voorraad te verkoop teen 24,00 Ek sal staan ​​tot $ 100, 1% van my begin kapitaal verloor. Wel, die voorraad geklim en ek verkoop dit teen 25,47, met behulp van 'n styging 4,56%. Dit beteken dat op die verkoop van die voorraad ek terug oor $ 7000 en die P / L van daardie bedryf was omtrent $ 300 vir my. Die 8220; Equity8221; sel het en bygevoeg as bedrag. Hoe kan ek hierdie sigblad te gebruik tydens die handel die Amerikaanse aandelemark? Gegewe dat my handel setup bestaan ​​uit 4 monitors, ek laai hierdie sigblad om die linker monitor. Toe ek besluit om 'n voorraad te koop, ek betree die voorraad naam, die koop limiet prys en die stop verlies en die Excel spreadsheet vertel my hoeveel aandele my om dit te koop wat ek gewoond waag meer as 1%. Ek gaan toe af en stuur die orde deur middel van interaktiewe Brokers BookTrader. Buy8221; As Theres 'n prys verskuiwing was, het ek vinnig die 8220 verander; prys, sodat ek koop die korrekte bedrag van aandele. Nou, kan sê BMY opgeskuif baie en ek besluit om te beweeg my stop verlies by 24.36, wat dit 'n gelykbreek handel in die ergste scenario. Ek nie meer waag geld op daardie bedryf, die feit dat ek nog 'n voorraad handel in plaas. Dus, as ek gehou 10 aandele op 'n punt en wasnt toegelaat word om meer as gevolg van handel op die reël 10% totale risiko, sou dit stop verlies skuif beteken dat my totale risiko 9% sal wees, wat dit moontlik maak om oop te maak 'n meer handel . Nuwe stop loss8221; Toe ek handel uit, ek die 8220 te skrap; sel aangesien ek nie meer hou die voorraad en ek betree die 8220; Sell8221; prys data, sodat dit bereken my wins of verlies. Afhangende van of die handel was winsgewend is of nie, ek kleur die ry in 'n groen of rooi onderskeidelik. Jy kan sien dat die eerste 9 ambagte was winsgewend, 'n goeie manier om te begin! Op hierdie stadium sal nie ek wees herbereken my beskikbare kapitaal totdat ek handel 200 Amerikaanse aandele en kan bereik om veilig aannames oor die effektiwiteit van my handel stelsel. Toe ek is vol vertroue met my persoonlike handel styl, gaan ek die beskikbare handel kapitaal te verander wanneer daar 'n $ 2,000 wins of verlies.

Comments

Popular posts from this blog

Online Aandeleverhandeling Maatskappy In Kolkata Beste Binary Options Brokers 2015

Online - Beurs Min Geld

Britse Forex Vps Hosting