Die Mark Se Belangrikste Taak Is Om Die Meerderheid Te Beskaam


Die mark se belangrikste taak is om die meerderheid te beskaam Enige handelaar wat sy sout werd is, sal jou vertel dat hy dink anders oor die markte as die meeste. Dit is hier waar hy sy voorsprong teen die kompetisie kry. Met ander woorde, 'n goeie handelaars is geneig om Contra denkers wees. Hoewel niemand kan sê hulle is 'n Contra, gaan teen die heersende trop mentaliteit is nie maklik nie, in werklikheid, in kan baie moeilik wees. Dit kan direk toegeskryf word aan die feit dat die mens het 'n inherente oppas neiging wat is moeilik om te oorkom. Voorbeelde van hierdie gedrag kan gesien word in die idee dat niemand daarvan hou om die party pooper wees, of rock die boot en oorsaak golwe. Dis makliker om te gaan met die vloei. In die handel egter gaan met die pluraliteit is nie altyd die beste plan van aksie. Dit bring ons by die harde werklikheid dat die oorgrote meerderheid van die mense wat handel probeer misluk. As dit wel die geval is, sou dit nie sin maak dat vervaag (handel in die teenoorgestelde rigting) hierdie handelaars winsgewende sou wees? Wel, dit is nie heeltemal so eenvoudig nie. Daar is tye wanneer die trop eintlik nie geld te maak; dis wanneer hulle 'n woedende skare wat contrarians gereed om 'n ander standpunt in te neem moet wees. In die handel, die begrip van die verskil is die sleutel tot om winsgewend te maak. Toe ek my eerste werk as 'n makelaar terug in die somer van 1987, was ek gelukkig genoeg is om te wees om 'n baie talentvolle handelaar wat my geleer 'n baie oor Contra denke. Hy sou my vertel dinge soos, "belangrikste taak van die mark is om die mees bedrag van pyn veroorsaak op die meeste mense." Aan die begin het ek gedink, wow, hierdie man seker is sinies, en eerlik, ek het hom nie geglo nie. Later egter as ek meer ondervinding opgedoen, het ek begin om te verstaan ​​presies wat hy bedoel. Dit is regtig duidelik as ek gesien het dit eerstehands wanneer die mark in state van paniekverkope sou gaan. Sedert 99% van die beleggers is slegs lang, sou hierdie tydperke baie pynlik vir die meerderheid wees, en as die mark sy oorgawe bereik (opgee) fase net is die sterk links staan ​​aangesien die meeste het om te verkoop net om hul pyn te blus. 'N Contra moet in staat wees om hierdie plek op 'n prys grafiek en koop hierdie bang verkopers. Vinnig uit na die oomblik is, het die mark baie sterk as van die laat is, en niemand weet regtig hoe lank hierdie tydren kan duur. Op die oomblik, dit is enigiemand se raaiskoot, as die Russell 2000, en Dow Nywerhede is glad-time hoogtepunte. Mens sou dink dat omdat die mark is op verhoogde pryse 'n Contra sal kyk om kort die mark. Dit is nie noodwendig akkuraat nie. Uit 'n Contra oogpunt 'n interessante verskynsel is wat plaasvind. Elke keer as die mark het selfs die geringste nadeel, almal spring op die "groot - correction - coming" band wagon. Ek weet dit omdat ek dit sien in die sentiment lesings wat ek volg. Hierdie wys dat handelaars begin laai op verkoopopsies en omgekeerde fondse by elke geval wanneer die markte toon geen teken van swakheid. Wat is ook opmerklik is die bedrag van skeptisisme oor die duursaamheid en gehalte van die tydren. Dit lei my om te glo dat daar baie beleggers wat onder-belê, en op 'n stadium sal die mark te jaag as hulle voel dat hulle mis te loop. In my ervaring, bemark top wanneer die laaste holdouts begrudgingly sluit die party en die kortbroek uiteindelik moed opgee nie. Ten tyde van hierdie skrywe, ek nie hierdie sien. As ons pasiënt egter bly, en kyk na die mark objektief, sal die mark vir ons te wys wanneer dit bedek. Dit is op hierdie punt dat kortsluiting kan beter werk. Terloops, sedert Futures Trading is 'n nul-som spel wat aan die wenkant van 'n handelsmerk dikwels beteken jy gaan teen die kort termyn konsensus. Bron: Online Trading Akademie

Comments

Popular posts from this blog

Online Aandeleverhandeling Maatskappy In Kolkata Beste Binary Options Brokers 2015

Online - Beurs Min Geld

Britse Forex Vps Hosting