Pokemon Trading Card Game Online , Shadow Era , En Hoe Om 'N Aanlyn Kaart Spel Maak


Pok233; Mon Trading Card Game Online, Shadow Era, en hoe om 'n aanlyn kaart spel Maak wittzgaming Hey almal, en welkom om iets 'n bietjie anders! Vandag gaan ek iets soortgelyk aan wat Esa het terug in Oktober vir die dek te wees doen en iets op SixPrizes plaas as 'n manier om jou bekend te stel aan die blog wat die pos is vanaf. Post Vandag se van my nuwe persoonlike videospeletjies blog, WittzGaming. Vir dié van julle wat nie tot dusver hou met my lewe (ek kan regtig nie jy blameer as jy nie), ek het al 'n loopbaan in videogame joernalistiek. As jy diep geïnteresseerd in videospeletjies is en wil 'n gesprek deel van my verskillende menings oor hulle te stop deur een of ander tyd en los 'n kommentaar! As jy nie regtig wat in speletjies, moenie bekommerd wees as jy nie in die site! Terwyl Ek is seker Adam sou laat my skaamteloos self-bevordering hier as ek wou, ek het 'n bietjie meer van 'n doel vandag. Elke nou en dan, sal ek stop deur hier om artikels te skryf buite Underground. Ek kan nie belowe 'n spesifieke sperdatum of enigiets nie, maar as 'n vak in die koninkryk van Pokémon of Kaartspeletjies interesseer my in die ry, sal ek my gedagtes hier te deel vir julle om te lees. Lank, lank gelede het ek 'n artikel oor SixPrizes oor Gardevoir / Gallade en ek het dit baie geniet my werk te deel met julle ouens (pad terug in September 2009!). Ek het nog nooit het 'n tweede artikel, want ek beland gaan reguit uit wat in episodes van prof-Dit. Terwyl tegnies mees episodes van die show het 'n geskrewe teks, ek voel soos dit lekker om terug te keer na 'n skriftelike formaat vir almal om elke nou en dan lees sal wees. Die artikels sal waarskynlik het niks te doen met die strategie, maar eerder oor meer abstrakte konsepte, soos kommentaar oor die stand van die spel as 'n geheel, 'n ontleding op kaart speletjies, of so af en toe grap artikel om die plesier van die dom dinge wat ons almal doen, speel die spel. Soos ek is op soek na vore te skuif na skryf oor videogame joernalistiek, ek myself reeds vind skryf oor 20,000-30,000 woorde per week. Soveel as wat ek is lief vir speletjies, verander dinge tot nou toe te skryf oor my gunsteling stokperdjie en dan moet 'n lekker manier om die tempo te breek terwyl hy nog laat my werk op my skryf handwerk wees. Klink goed? Goeie! Post Vandag se is 'n mooi baster tussen die twee dinge wat ek is lief vir-Pokémon kaarte en videospeletjies: Soos ek is seker die meeste van julle weet, is ek 'n groot entoesias van die Pokémon Trading Card Game. Ek het al speel sedert die skepping van die spel in 1998, het ek al 'n aanlyn show oor die spel vir meer as twee jaar, en ek het selfs dood by 5de plek vir verlede jaar se Wêreldbyeenkoms. As gevolg hiervan, is dit net natuurlik dat ek baie meer opgewonde as die gemiddelde persoon oor die vrylating van die Pok233 sou wees; Mon Trading Card Game Online program vroeër vanjaar. Aan die ander kant, het dit beteken ook dat, indien die vrystelling was swak, wil ek ekstra krities oor die spel wees. Ongelukkig het die laasgenoemde is waar. As 'n spel joernalis, ek is op soek na maniere om my beste spel vaardighede te integreer in dit wat ek skryf. Met die Pokémon Trading Card Game Online program lewendig vir 'n handvol van die maande nou, kan ek dink aan geen beter manier om my kennis te deel. Vandag, sal ek praat oor die belangrikste faktore agter lustelose bekendstelling PTGO se en vergelyk groot probleme Pokémon se na 'n ander aanlyn handel kaart spel wat voer dit probleme 'n bietjie beter: Shadow Era. Op sigwaarde, beide van hierdie speletjies bestaan ​​op heeltemal verskillende skale. Die Pokémon TCG is al vir meer as 'n dosyn jaar in fisiese vorm, met die georganiseerde kompetisie in een of ander vorm bestaande vir ten minste 'n dekade. Tegnies, is dit net nie in 'n oop beta sedert Augustus 2011, maar ek sal later aan te spreek hoekom ek voel dit beteken PTCGO nie verskoon van die gereg as 'n splinternuwe videogame. Shadow Era, aan die ander kant, is al as 'n program net vir die afgelope jaar of so, en het net onlangs aangekondig fisiese kaarte. Maar op die laagste vlak, albei wedstryde is nog in wese dieselfde ding: collectible aanlyn dek gebou videospeletjies. Beide wedstryde bevat heel ander meganika en grondbeginsels, en ek sal nie mors nie tyd praat oor wat spel funksies beter as 'n merker alleen. Wat meer belangrik (ter wille van hierdie webwerf, ten minste) is die ondersoek van die sukses en mislukkings van beide produkte soos videospeletjies. Kom ons kyk na 'n paar belangrike kategorieë, sal ons? § enkelspeler (af) Niks help integreer 'n speler beter in heelal 'n aanlyn kaart spel se as wat hulle toelaat om 'n kans te meganika van die spel se oefen. Sodat 'n speler om jou spel te leer teen 'n AI teenstander in plaas van 'n menslike opponent regs af die vlermuis help afname verwarring en frustrasie. Dit is eintlik een van Pokémon sterkste punte, in my opinie. Genoem die Pokémon Trainer Challenge, PTCGO se enkel-speler af kan jy van 'n handvol van die pre-made dekke te kies en kompeteer teen 'n groot handvol AI teenstanders. Spelers gesig af teen elke ander teenstander in 'n "Mortal Kombat" styl bracket totdat hulle klaar is daardie spesifieke "liga" van opponente en word dan gegee meer uitdagend teenstanders tot aangesig. Die ervaring is kompleet met prestasies, toekennings vir jou dek, en 'n groot verskeidenheid van uitdaging wat nodig is om stadig te leer en te verstaan ​​die spel. Dit is kleurvol, pret, en 'n goeie manier te kry 'n nuwe speler verslaaf aan die spel. Shadow Era se enkele opsie speler is nie die flashiest, maar dit raak nog die werk gedoen. Net soos PTCGO, Shadow Era begin met die speler kies 'n pak uit 'n poel van pre-gebou opsies. Die spel plaas jou in 'n enkele speler wêreldkaart, waar die speler kan kies tussen vyf verskillende uitdagers op 'n tyd om te veg. Dit is eenvoudig, maar dit is al wat jy regtig nodig het om seker te maak dat 'n speler kan oefen teen verskeie tipes dekke. Een fantastiese funksie wat ook is ingesluit is die vermoë om persoonlike AI dekke te toets teen met hele kaart swembad die spel se maak, maar dit is meer 'n bron vir 'n meer ernstige speler as 'n instrument vir iemand wat probeer om die spel vir die eerste keer leer. In staat is om 'n spel te speel van 'n verskeidenheid van platforms en formate is nie van kritieke belang om sukses 'n spel, maar dit help net. In staat is om te spring in 'n nuwe kaart spel van soveel verskillende maniere moontlik is 'n goeie manier om 'n groot en diverse gehoor te kry speel jou spel. Dit is ook geskik vir spelers wat verskeie verskillende platforms vir die spel, en nie altyd wil dieselfde een verbinding gebruik om te speel. Pokémon verbreek self onmiddellik uit 'n kern gehoor deur sy spel heeltemal flash-gebaseerde. Omdat PTCGO is 'n redelik komplekse program, dit neem 'n swaar tol op implementeer, en is baie stadig op redelik in staat masjiene. Flash maak dit nie-versoenbaar van alle IOS toestelle (selfs met blaaiers wat daarop aanspraak maak dat flash-gebaseerde elemente hardloop), en dit het ook nie baie goed loop op-flits aangeskakel tablette, van wat ek gehoor het. Daarbenewens het ek gevind dat die flits-gebaseerde PTCGO nooit goed met my Macbook Pro hoegenaamd het jived, ten spyte van dit is meer as in staat speel en blaai specs. Met die oog op 'n ervaring wat 'n minimale verlangsaming het nie, ek moet óf speel PTCGO op 'n rekenaar, of navolg 'n rekenaar op my Mac en speel die gebruik van daardie. Wat PTCGO dringend nodig is 'n aparte download kliënt vir rekenaar-en Mac, wat verlangsaming sal voorkom as gevolg van 'n vinnig te vul leser kas. Flash het 'n goeie manier om baie soliede onafhanklike speletjies op Newgrounds speel, maar 'n groot wêreldwye kaartspel verdien 'n beter manier om uit te voer. Ondanks die feit dat 'n kleiner weergawe, Shadow Era is beskikbaar vir elke groot rekenaar toestel wat sin maak vir die speel van 'n kaartspel. Tot op datum Shadow Era is beskikbaar in-leser deur eenheid Web Player, aflaaibare as onafhanklike kliënte vir Mac en PC, en word aangebied as 'n gratis artikels vir beide Apple en Android markte. As iemand wat lief speel op-die-go, het ek die meeste van my tyd spandeer speel Shadow Era op my iPod en iPad, en ek is mal daaroor. Touch skerms te maak vir die mees meeslepende en geïntegreerde manier om 'n kaart spel te speel, omdat dit die meeste akkuraat boots die manier waarop jy 'n wedstryd wil speel in die werklike lewe. Eenvoudig afluister n skerm neem aansienlik minder fisiese inspanning as aangrypende n muis vir ure op die einde, en ek raai die aflaai van die Shadow Era app as jy dit nog nie gedoen. As 'n jarelange speler van Pokémon, kan ek nie help nie, maar wees uiters jaloers dat ons nie naastenby so baie opsies om ons amptelike spel te speel. As gevolg van die voortdurende uitbreidings te sien in TCGs, is koste byna altyd 'n faktor geword. Wanneer maatskappye skep 'n betaalde stelsel vir die verkryging van al die items wat nodig is vir die speel van hul spel, moet hulle die vermoë om nuwe kaarte te koop so eenvoudig as moontlik te maak. Daarbenewens, ek voel soos elke aanlyn spel die vermoë om hul spel te geniet op ten minste 'n semi-mededingende vlak gratis (Dink League of Legends) moet hê. Spelers kan meeding en raak verdiep in 'n wedstryd sal baie meer geneig om maniere om te betaal vir eksklusiewe inhoud van die spel se soek. Dit is hier waar Pokémon regtig begin om die bal te laat val. Dit is ook die belangrikste rede waarom ek dink nie Pokémon veilig van die gereg, ten spyte van sy status "beta". Pokémon bied tans net twee maniere om die kaarte te bekom, en beide uitsluitlik vereis dat jy fisiese produk te koop. Jy mag nie nuwe kaarte te bekom op enige ander wyse, en dus kan die handel kaart spel as 'n geheel nie ervaar sonder om 'n aansienlike belegging in dit. Ten tyde van die skryf van hierdie, die enigste manier om nuwe aanlyn Pokémon kaarte is deur kode kaarte in fisiese struktuur dekke en booster pakke. Struktuur dekke kom met 'n kode wat jou toelaat om dieselfde 60 kaarte as jou fisiese eweknie aanlyn verlos, terwyl booster pakke toelaat om 'n enkele ewekansige 10-kaart pak verlos van enige wetlike stel van jou keuse. Dit is 'n fantastiese bemarking taktiek: elke keer as iemand koop 'n pakkie van Pokémon-kaarte, hulle kennis gemaak met 'n advertensie vir die aanlyn spel. Maar, die beperking van jouself om slegs fisiese produk lei vir baie probleme. Die eerste is eenvoudig gerief. Elke fisiese PTCGO kode card kom met 'n 13-karakter kode wat kan gelos word een van twee maniere: deur te tik of deur webcam. Skandering via webcam het selde vir my gewerk het ondanks pogings op verskeie platforms, so ek het al oorgelaat aan 'n baie tik doen om hierdie program te speel die manier wat ek wil. Tik aan elke individu kode word 'n oefening in geduld, en is een van die hoofredes Ek het op die oomblik 'n stapel van byna 'n honderd un-verlos kaarte sit op my lessenaar nou. Al hierdie dinge kan opgelos word deur eenvoudig die aanbied van die vermoë om pakke en tema dekke aanlyn te koop. Geen rede om die kliënt te straf nadat hulle reeds goeie geld betaal het vir jou produk. My ander probleem met net die aanbied van die fisiese produk lei tot 'n groot probleem: om die kaarte wat jy eintlik wil hê. Omdat Pokémon standpunt amptelik teen aanlyn verkoop van hul digitale kaarte (hulle het vervolg groot spelers van die spel om dit te doen), jou enigste manier om individuele kaarte is óf deur die opening van 'n massiewe bedrag van die produk deur middel van pure geluk, of deur die program se handel stelsel. Sonder 'n kontantwaarde om te gaan af van, die enigste manier om die waarde van 'n spesifieke kaart oordeel blyk te wees in sy benadering werd in onoopgemaakte pakke. Die enigste doeltreffende manier om "te koop" die kaarte wat jy nodig het, is deur skutting op onoopgemaakte pakkie kodes en bestoking die openbare mark met spesifieke aanbiedinge wat jy hoop sal deur iemand aanvaar wat daar in die wêreld. Afgesien van die gee van die hardcore spelers 'n ernstige probleem, dit ook slotte heeltemal buite gemaklik spelers wat belangstel in die spel. Jy kry 'n enkele dek om mee te speel online, en dit is dit. As jy wil meer kaarte, wat jy nodig het om fisiese produk te koop een of ander manier. Aan die ander kant, Shadow Era doen byna alles reg. In presies dieselfde manier as Pokémon, sowel tema dekke en booster rug is beskikbaar vir die toevoeging van nuwe kaarte by jou versameling. Die groot verskil is dat hierdie items gekoop met 'n digitale geldeenheid deur die naam van die skaduwee kristalle. Met 'n eenvoudige kredietkaart transaksie, is jy op jou pad na om nuwe kaarte deur maklik en gevorderde pakkette. Geen moeite, geen probleem. Ironies genoeg, terwyl Wulven is tans die nuwe fisiese kaarte te bevorder, kry jy gratis fisiese kaarte vir die aankoop van digitale geldeenheid. Benewens kristalle skaduwee, skaduwee Era bied 'n fantastiese manier om ernstige spelers om hul versameling te verhoog gratis. Deur die speel van wedstryde teen die AI of ander spelers, is jy van tyd tot tyd toegeken met verskillende bedrae van munte. Op enige tydstip, kan jy na die in-game handelaar om enige individu kaart te koop in die spel vir munte. Die prys van kaartjies schommelt op grond van sy gewildheid, simuleer 'n werklike mark redelik goed. Ten spyte van die feit dat jy 'n fisiese handel nie kan doen in Shadow Era, die vrye in-game mark meer as maak dit. Spelers moet in staat wees om 'n vinnige wedstryd teen 'n ewekansige opponent op enige gegewe tyd, sowel as die opsie om te speel teen hul vriende in private wedstryde. Ook belangrik is die vermoë om spelers in 'n vinnige wedstryd wat ooreenstem met jou eie algemene vaardigheid vlak te speel, hou jou speletjies voortdurend uitdagende sonder om oorweldigend. Ek kan nie regtig sê baie oor PTCGO nou, omdat dit nie werk nie op elke anders as die aanbied van eenvoudige ewekansige wedstryde rekening. Dit is hier waar die spel touts sy reuse "beta" vlag op die tuisblad, en daar is nie veel wat gedoen kan word as 'n ander as net wag vir meer funksies om te verskyn in die ry speler. Ewekansige wedstryde werklik dat-uiters onvoorspelbaar. As ek moes die aantal kere wat ek gehad het om 'n heeltemal nuwe speler met my wêreldklas dekke speel tel, sou ek skaam oor hoeveel tyd van my lewe Ek het in wese gemors. Met geen werklike vlak-stelsel hou beide die swakker en sterker speler ongelukkig. Daarbenewens toegewyde private wedstryde is tans nie ondersteun word, sodat aanlyn gaan en hoop om 'n ordentlike teenstander te tref is regtig jou enigste opsie. Bied ewekansige wedstryde wat pair jy met iemand by jou familielid rang. bied ook private wedstryde. Hoef ek nog meer sê? Algehele, daar is 'n baie meer wat ek kan sê oor Pokémon Trading Card Game aanlyn dat ek wil verbetering sien in, maar vir nou is ek wou 'n paar belangrike gebiede waar dinge moet beter om 'n bevredigende ervaring te lewer wees ondersoek vir almal. Hierdie probleme (en nog vele meer) is nageboots honderde kere deur ander lede van die gemeenskap, maar ek het gedink dat dit 'n interessante perspektief te vergelyk Pokémon na 'n ander videogame om 'n voller perspektief sou wees. Maak dit Shadow Era die perfekte spel? Nee, dit nie doen nie, maar dit moet my nie ophou loof die verskeie dinge wat dit reg doen. Ek weet dat Shadow Era is 'n baie minder ingewikkeld spel met byna 'n derde van die bedrag van die totale speelbaar kaarte, maar dit moet nooit verhoed dat 'n groot maatskappy soos Pokémon in staat is om dieselfde ervaring te lewer as 'n onafhanklike ontwikkelaar. Ek kan nie lieg nie en sê dat ek nie genoeg tyd spandeer het op PTCGO, en ek kan ook nie ontken dat ek pret op dit voor gehad het. Maar as 'n mededingende speler, ek weet daar is 'n baie meer werk te doen. Ek weet dat dinge nog tegnies in beta, maar jy kan nie verwag om mense te dwing om te betaal en jou spel te speel sonder die lewering van 'n volledige en finale produk, eerste. Besoek die nuwe webwerf: WittzGaming

Comments

Popular posts from this blog

Online Aandeleverhandeling Maatskappy In Kolkata Beste Binary Options Brokers 2015

Online - Beurs Min Geld

Aanlyn Handel Webwerwe Vergelyking Indië Top 10 Binary Trading Brokers Lys