Trading Strategie Eu3


МОДЕРАТОРЫ извините, но пост отправлен в архив и за него больше нельзя голосовать produksie, belasting, mannekrag; sekere goedere het meer waarde as ander. graan is minder waardevolle as porselein. there39; s 'n grootboek bladsy waar jy 'n goeie waardes kan sien. elke provinsie produseer sommige produksie. hierdie is versterk deur belasting in die provinsie. so as jy enige provinsies met 'n hoë basetax kry, fokus daar aan beide produksie en basetax verhoog. (Geproduseer en beide kettings van adm geboue) produksie gee ekstra mannekrag. stapel dit met nog meer ekstra mannekrag van kultuur / basis bonusse. synde die leier in 'n sekere handel goeie sal julle 'n ander bonus goud sal jy direkte inkomste te gee in plaas daarvan om deur wysigers. As 'n provinsie produseer X goud per jaar dan kry jy X goud per jaar daaruit. goud gee inflasie al, maar dit kan gewoonlik ontken deur 'n paar idees. in die algemeen forte aren39; t groot, behalwe vir absoluut sleutel provinsies. dinge soos jou kapitaal, en groot provinsies naby 'n vyand wat jy can39; t verower (byvoorbeeld Neva / St. Petersburg as you39; re Rusland, Antwerpen as you39; re nie Frankryk / Oostenryk, ens). net dit te doen op alle indien you39; re nie agter in militêre tegnologie. As jy enige doel wat 'n beloning het: basis belasting in die provinsie, mannekrag in die provinsie. Doen dit. altyd. geen uitsonderings. they39; re te goed belonings. persoonlike prioriteite wat ek neem: goud provinsies eerste gemaksimeer. Indien u enige naby aan jou dan that39 kan oorwin; s 'n top prioriteit om jou ekonomie te versterk. te sorg dat hulle produksie met die konstabel gebou ketting, en hul belasting, behalwe die spesiale geboue met die tempel gebou ketting. hoë basetax provinsies volgende (basetax 12+ as you39; re in Europa, 7+ in Japan, ens). te sorg dat hulle belasting ketting en as hulle don39; t het 'n shitty tradegood (graan, vis, wol) dan hul produksie te. kry altyd 'n fabriek na die maksimalisering van belasting. daarna jou treshhold laer vir 'n hoë basetax, net die werk van die hoogste basetax af. ekstra bonusse gaan na 'n hoë-waarde goedere (kakao, tabak, wyn, pels, suiker, speserye, koffie, porselein, tee, ivoor) МОДЕРАТОРЫ извините, но пост отправлен в архив и за него больше нельзя голосовать I39; m probeer om uit te vind wat die opstel van die beste om te gebruik vir my handel netwerk. I39; M New al EU4 speletjies, I39, m nie op Ironman af. I39; m speel as Engeland / GB Na baie leer en weer begin I39; vyf uiteindelik daarin geslaag om Frankryk te integreer. Dit het my laat werklik gelukkig, ons almal weet hoe irriterend dit kan wees! Was groot in die PU tho, kon kry hulle veg al my oorloë :) In elk geval, I39, m te probeer uitwerk what39; s die beste opstel vir my handelaars tans. Ek hoop die kiekie is genoeg om die provinsies ek beheer te wys. Ek beheer Antwerpen asook Frankryk en 'n paar van Spanje en Portugal. Ook dele Noord-Amerika Moet ek direk vanaf Noord-Amerika na Londen? Golf St wet .- & gt; North Sea & gt; Maak Londen of somethign anders wat Wes-Europa, Bordeaux Londen / Antwerpen? Ek het 'n klomp van die handel skepe te en nie vol sekere waar hulle beskerm, te verdeel moet word genoeg om die handel in elke knoop waar daar 'n handelaar te beheer? Ek havent het my kapitaal, ek kon, it39; s veilig genoeg op die oomblik, maar nie die geval reg om dit te doen voel. Handel stuur word gebruik vir twee primêre doel. Om handel uit gebiede beweeg waar jy 'n lae krag na gebiede waar jy dominante is nie, en handel van 'n knoop aan die knoop waar jou kapitaal is om te verhoed dat die neem van 'n handelsmerk mag straf beweeg. Handel word stroomaf gestoot plaasvind wihtout 'n handelaar in behalwe jou kapitaal knope, maar jy kan nie verander watter rigting handel stroomaf vloei nie, tensy jy 'n handelaar het daar. Hier is 'n voorbeeld van 'n spel waar handel stuur is nuttig: In hierdie spel Ek het ongeveer 50 persent krag in beide die Tunis en die Sevilla knope, maar my kapitaal is in Sevilla. As gevolg hiervan, die beste plan is om handel te dryf stroomaf beweeg van Tunis, wat 2,5 goud uit 5 stuur om die Sevilla handel knoop. In Sevilla, kan ek 50 persent van daardie bedryf te vang en kry 'n totaal van 1,25 goud uit die Tunis node, keer my werklike inkomste wysigers. Aan die ander kant, as ek probeer om handel te samel in Tunis, ek sou 'n 55 persent straf neem om krag te handel, verlaat my met slegs sowat 25 persent krag. Dit sou laat my in te samel net 0,66 goud keer werklike inkomste. Handel stuur is twee keer so goed hier. As ek nie handelaar het glad nie, sou my krag handel stroomaf druk, maar Aragon sou maak dat die reis Genua in plaas van Sevilla. Ek sou verloor op alle inkomste. Dit is wat die kaart handel lyk met geen handelaar: Ek kry niks uit die Tunis handel knoop, want ek het geen handelaar daar. Dit word veroorsaak deur Aragon stuur handel teenoor Genua. Terwyl dit moontlik is om handel stroomop te stuur, dit is feitlik nutteloos om 'n handelaar te gebruik om dit te doen, want die handel mag straf is erg. Stuur handel stroomaf, nie stroomop. In plaas daarvan, moet jy jou kapitaal te verskuif na 'n die knoop wat die verste stroomaf wat jy oorheers. en dan direkte handel daar. Indien jy altyd handel stuur om jou kapitaal? GEEN! Gewoonlik sal jy wil om handel te dryf stroomaf rig, maar nie altyd nie. Jy hoef nie te rig handel deur middel van knope waar ander spelers / AI het 'n baie meer handel krag as wat jy, veral jou vyande. Een goeie voorbeeld van 'n situasie waar die regie van handel 'n slegte idee sou wees het in my mees onlangse wedstryd as Nederland. Ek het 'n groot aantal kolonies in die Chesapeake Bay knoop. Maar as ek gerig handel stroomaf, dit sou gewees het wat ingesamel is deur Engeland of Noorweë, in die Noordsee en Londen knope tussen Chesapeake Bay en Antwerpen. In plaas daarvan, dit was beter om net te samel handel. Baie mense sal jou vertel dat jy handel net op jou kapitaal moet onttrek. Dit is ONWAAR. Hier is 'n voorbeeld van hoeveel jy uit 'n nie-kapitale handel knoop kan trek, sonder enige idees te belê in die handel. Dit is meer as wat selfs in my kapitaal. Die sleutel om daarop te let is dat ek beheer 93,5 persent handel krag, selfs met die groot straf om handel te dryf uit die versameling sonder 'n kapitale teenwoordig: Dit is omdat die handel straf vir die invordering van 'n nie-kapitale knoop is 'n handelsmerk mag straf, wat beteken dat as jy nog 'n hoër persent krag in 'n nie-kapitale node as in jou kapitaal na die straf. jy moet daar beslis versamel

Comments

Popular posts from this blog

Online Aandeleverhandeling Maatskappy In Kolkata Beste Binary Options Brokers 2015

Online - Beurs Min Geld

Britse Forex Vps Hosting